FÆLLESHUSET

Se i kalenderen herunder, hvornår huset er reserveret. 
Hvis du kigger på telefonen, skal du lige lægge den på langs, så kan du se ugenummeret og skifte mellem månederne.


Ønsker du at booke Fælleshuset, kan du benytte formularen nederst på siden. 

Lige under kalenderen kan du læse alle praktiske info ifm. booking og lejen af fælleshuet.



REGLEMENT FOR LEJE AF FÆLLESHUSET:
Huset og lokalerne kan benyttes til møder, foreningsarrangementer og kan udlejes til medlemmer ved familiefester m.m.

Huset udlejes fra 1/4 - 31/10.

Huset udlejes ikke mellem den 1/11-31/3.


Priser

Når du lejer huset, skal der betales depositum, leje og obligatorisk rengøring.


Depositum: 1.000 kr.

Leje af huset: 1.500 kr.

Obligatorisk slutrengøring: 1.000 kr.


Ønsker du at have huset før fredag kl. 16 koster det 500 kr. pr. dag i leje.

Ønsker du at have huset hele søndagen koster dette 500 kr. yderligere.


Depositum refunderes, hvis alt er i orden efter endt leje, og intet er gået i stykker. 


Når du har fået bekræftelsen på din booking, skal du indbetale depositum på 1.000 kr. til MobilePay 364497.

Lejen skal betales senest 14 dage før nøgleudlevering.

Ved annullering af huset senere end 3 uger før lejeperioden, tilbagebetales depositum ikke.


Råderet og afhentning/levering af nøgler

Du råder over huset fra fredag kl. 16 til søndag kl. 12. 

Nøgler til huset udleveres om fredagen kl. 16 ved huset af Frank (vores vicevært)
Aftal evt. anden tid med Frank på tlf: 28 60 90 78.


Brug af huset

Du kan benytte Fælleshusets internet. Tilslutningsoplysninger står på seddel i anretterværelser.

Der er mulighed for at få opsat en fadølsbar i lokalet.

Fadølsanlægget koster 200 kr. og inkluderer opsætning/nedtagning samt kulsyre.

Beløbet fratrækkes det indbetalte depositum.

Husk særligt disse forhold

  • Rygning er forbudt inde i huset
  • Ved rygning udenfor, skal der opstilles askebægre og skodder må ikke smides på jorden eller græsset
  • Flaget må godt benyttes, men husk at det skal tages ned ved solnedgang – dog senest kl. 20:00
  • Standerflaget må ikke tages ned
  • Af hensyn til haveejere tæt på fælleshuset er det en selvfølgelig, at der ikke finder unødig, støjende adfærd sted, hverken ifm. ankomst, afvikling og hjemkørsel fra festen
  • Der må ikke anvendes fyrværkeri jf. lovgivning
  • Der må ikke afspilles høj musik i haven eller med åbne vinduer
  • Kl. 01.00 skal der være ro af hensyn til naboerne
  • Flag og skilte som viser vej til huset, skal fjernes efter endt fest
  • Alt affald skal bortskaffes af lejere. Containergården kan benyttes, hvis der er plads i spandende og affaldet er sorteret korrekt, og ikke afleveres i store sække. De almindelige regler for brug af containergården er også gældende for lejere af Fælleshuset
  • Som lejer har man det fulde ansvar og er erstatningspligtig for eventuel beskadigelse af borde, stole, service m.m. 


Lokalerne skal afleveres som følger

  • Rydde alle borde
  • Sætte stole op på bordene
  • Service skal være rengjort og sat i skabe/skuffer hvor de hører til
  • Kaffekander skal være tømte og skyllet, hvis de har været brugt
  • Affald og flasker skal være fjernet
  • Vinduer skal være lukket
  • Varmen skal slukkes
  • Havemøbler skal sættes op på fliserne ved havedøren
  • Alt lys skal slukkes
  • Alle døre skal aflåses


Nøglerne afleveres i postkassen på adressen: Frank Pedersen - Stuvehøjgårds Allé 16.




Benyt nedenstående formular til at sende os din forespørgsel på en booking af fælleshuset